Дизельний інверторний генератор Senci.
Дизельний генератор інверторного типу Senci SC6000DI призначений для генерації якісного струму зі стабільною частотою 50 герц, правильною синусоїдою і точною, стабільною вихідною напругою 230 вольт.
Дизельний інверторний генератор Senci SC6000DI виконаний у вигляді
найпростішого і надійного компонування рамного типу.
На сталевій рамі генератора розміщується одноциліндровий дизельний
двигун з повітряною системою охолодження і генерувальна частина, що складається з генератора постійного струму та інвертора.
Усіма робочими процесами генератора керує електронний блок
управління, розміщений на одній платі разом з інвертором.
На відміну від бензинових генераторів інверторного типу дизельний
інвертор працює з постійною частотою обертання колінчастого валу 3000 обертів на хвилину.
З огляду на таку особливість вважати, що дизельний інверторний
генератор буде більш економічний за витратою палива, не зовсім обєктивно. З явних переваг дизельний інверторний генератор однозначно виграє якістю генерованого струму і стабільністю напруги, це досягається завдяки перетворенню постійного струму в змінний у процесі генерації.
Слабким місцем дизельного генератора інверторного типу, як зазвичай, є електронна частина управління та інвертор. Зазвичай ці складові виходять з ладу через струмове перевантаження або неправильну експлуатацію генератора, а саме перемикання режимів роботи еко і стандарт, живлення реактивного навантаження без урахування пускових струмів, робота від генератора зварювальним інвертором тощо.
Виробник інверторних генераторів не передбачає ремонт цих самих плат керування та інвертора, тому повернути генератору працездатність дасть змогу тільки заміна цієї плати.
Важливо!
Вартість плати управління, інвертора дорівнює 60% вартості нового
генератора і тому ми настійно рекомендуємо перед використанням інверторних
генераторів ретельно вивчити особливості експлуатації цього агрегату, щоб уникнути такої поломки.
Механічна частина дизельного генератора інверторного типу Senci
SC6000DI нічим не відрізняється від аналогічних дизельних генераторів із таким самим двигуном 186F, тобто із запчастинами на випадок ремонту складнощів не виникає.
Цей дизельний генератор можна адаптувати для роботи з АВР (повний
цикл увімкнення і вимкнення генератора, контроль заряду акумулятора) або напівавтоматом (увімкнення здійснює користувач, а вимкнення виконується автоматично при появі міської напруги).
Обкатка генератора проводиться протягом перших 20 годин роботи, при струмовому навантаженні до 50% від номінальної потужності генератора (до 2,5 кВт).
Рекомендована моторна олива для двигуна SAE10W30/SAE10W40