Генератор Senci - статистика сервісного центру з виконання результатів технічного обслуговування та ремонту бензинових моделей.
Вперше бензиновий генератор Senci потрапив до нас для проведення
технічного обслуговування приблизно 3-4 роки тому.
На подив, незважаючи на відсутність належного обслуговування,
генератор досить добре зберігся. Пневмотест двигуна показав «зелену зону», а після виконання технічного обслуговування даного генератора Senci показав відмінні результати при випробуванні з різними струмовими навантаженнями.
Через кілька років роботи з генераторами Senci у нас сформувалася думка, що ці бензинові генератори мають дуже хорошу якість комплектуючих, а також хорошу якість зборки.
Нам зустрічалися працездатні двигуни бензинових генераторів Senci з
напрацюванням понад 2000 мотогодин.
Наприклад, були випадки, коли бензогенератори Senci надходили на
діагностику з несправними двигунами (кілька випадків).
При їх огляді було встановлено, що генератори працювали без моторного масла в картері двигуна, і з відключеним датчиком рівня моторної оливи, що призводило до руйнування шатунно-поршневої групи і блоку циліндрів.
Ми звернули увагу на те, що бензинові генератори Senci не мають будь- яких типових болячок у своїй конструкції.
Більше того, ми навіть не можемо виділити будь-які так звані «невдалі» моделі, чому так само можна знайти підтвердження з інших джерел, наприклад You Tube, а також на інших ресурсах.
Щодо двопаливних генераторів Senci (бензин-пропан-бутан) ми не маємо достатньої статистики через невелику кількість напрацювання і невелику кількість проданих моделей.
Але у світлі сучасності великі напрацювання не за горами, а отже,
статистика не забариться.
Говорячи про бензогенератори інверторного типу Senci, також можна
відзначити хороші показники та дуже низький відсоток відмов.
Як правило, поломки інверторних генераторів викликані порушенням правил експлуатації.
Незважаючи на те, що будь-які інверторні генератори самі по собі є досить частими гостями ремонтних майстерень, звернення по інверторним Senci приходять дуже рідко.
Хоча і з ними потрібно почекати напрацювання 500 і більше мотогодин для отримання більш обєктивної статистики та повної картини.
Нам часто ставлять питання щодо переведення бензинових генераторів на природний газ.
На цю тему ми висловимо свою думку щодо окремих тематичних оглядів.
Якщо коротко по темі газу, то все ж таки хочеться відзначити, що саме
питання переведення бензинового генератора на газ дуже відповідальне і багатогранне.
Запуск бензинового двигуна внутрішнього згоряння на магістральному або зрідженому газі справа нехитра, але тут, важливо усвідомлювати всі подальші ризики повязані з кустарною переробкою та подальшою експлуатацією бензогенератора таким чином.
І варто неодноразово зважити всі ризики, повязані з переведенням
бензогенератора на магістральний газ кустарним способом, усвідомлюючи всю відповідальність за можливі негативні наслідки.