Не запускається генератор Senci, що робити?
У цьому огляді ми торкнемося низки можливих причин і їх самостійного усунення в тому випадку, коли бензогенератор відмовляється запускатися після тривалого простою без роботи. Розглянемо бензинові генератори Senci та інші генератори аналогічні за своєю конструкцією.
Отже, почнемо з початкових необхідних дій перед запуском будь-якого
бензинового генератора змінного струму.
Це може бути як генератор Senci, так і будь-який інший бензогенератор аналогічний за своєю конструкцією.
1. Оглядаємо бензиновий генератор на предмет виявлення підтікань або видимих пошкоджень.


2. Перевіряємо надійність кріплення клем акумуляторної батареї і самого акумулятора на його посадковому місці.


3. Відкручуємо пробку маслозаливної горловини в блоці двигуна і
перевіряємо рівень моторного мастила.
4. Відкриваємо паливний кран, він розташований з торцевого боку
генератора на стороні карбюратора, під паливним баком.


Прапорець паливного краника у вертикальному положенні є відкритим і навпаки.
Такий конструктив має генератор Senci потужністю до 8 кВт, ці моделі оснащені одноциліндровим бензиновим двигуном.
Потужніші генератори Senci, оснащені двоциліндровими
моторами та мають інше компонування.




5. Перевіряємо щільність фіксації свічкового ковпачка на свічці
запалювання.
6. Візуально оглядаємо паливний патрубок і перевіряємо надійність
фіксації хомутів з обох боків.


7. Відкриваємо кришку паливного бака і візуально оцінюємо стан
внутрішньої поверхні бака на предмет відсутнисті корозії.
8. Якщо з паливного бака присутній запах спирту, ацетону або явний не характерний запах для бензину, то його потрібно обовязково поміняти.
Це потрібно зробити і в разі візуального визначення наявності пластівців і піску в паливному баку.
Наявність таких чужорідних субстанцій у бензині свідчить про його
непридатність для роботи двигуна.


Да більше, здійснюючи спробу запуску двигуна на такому бензині, є ризик засмічення паливного крана, каналів і жиклерів карбюратора, вихід з ладу свічки запалювання та більщ негативних наслідків для двигуна.
9. Після перевірки за вищевказаними пунктами робимо спробу запуску
генератора. Не зайвим буде зробити кілька обертів колінчастого валу за допомогою ручного стартера, без увімкнення запалювання і без закриття повітряної заслінки карбюратора.
Це не зайве для системи змащення двигуна і системи подачі палива. Далі закриваємо повітряну заслінку карбюратора, вмикаємо запалювання і проводимо запуск мотора.
Бажано під час запуску електростартером, час роботи електростартера обмежити до 4 секунд, за більш тривалих інтервалів роботи електростартер може вийти з ладу через перегрів.
Після початку роботи двигуна, через 3-5 секунд плавно переведіть повітряну заслінку карбюратора в положення відкрито.
Якщо все зроблено правильно, то двигун має працювати рівно і стійко, без будь-яких ривків і чорного диму з вихлопної труби.