Генератор Senci неправильна експлуатація та наслідки.
Цей огляд побудований на рекомендаціях сервісного центру генераторів Senci з метою звернути увагу користувачів на порушення правил експлуатації бензогенераторів, що часто допускаються.
Як правило, практично всі такі порушення використання бензинових генераторів призводять до їх некоректної роботи або повної відмови роботи.
У кожному пункті нижче ми опишемо саму неправильну дію користувача, далі яку несправність вона викликає і як це
впливає на роботу генератора.
Потім буде надано рекомендацію щодо усунення цієї несправності.
Ці рекомендації розраховані на користувача, який має хоча б
досвід самостійного проведення технічного обслуговування свого автомобіля
.
Якщо досвід буде більш обємним, наприклад обслуговування і дрібний ремонт садової техніки, то усунути несправність буде ще простіше. Отже, почнемо.
         Генератор Senci неправильна експлуатація та наслідки.
1.
Генератор не запускається ключем замку запалювання.
Причиною цього може бути несправний або не заряджений акумулятор.
На бензогенераторах встановлюються акумуляторні батареї 12 вольт, тому можна використовувати автомобільний АКБ і за допомогою крокодилів спробувати прикурити акумулятор генератора від шншого аккумулятора.
Якщо електростартер бензогенератора так і не реагує, то причина може бути як в електросхемі бензинового генератора, так і в самому
електростартері або його втягуючому реле.
Маючи досвід, можна це перевірити шляхом подачі живлення на електростартер, якщо причина у втягуючому реле, то необхідно його замінити на нове.
Якщо вищезазначені дії не дадуть бажаного результату, потрібно звернутися до фахівців. Важливо розуміти, що дії, що виконуються навмання з електропроводкою бензинового генератора, можуть обернутися ще серйознішими поломками та негативнимі наслідками.
2.
Бензиновий генератор запускається і одразу глухне.
Як правило, причиною даного дефекту є несправність датчика рівня моторної оливи, низький рівень моторної оливи в картері двигуна або розташування бензогенератора під нахилом.
Остання причина призводить до зміщення моторної оливи в картері двигуна на один бік, це і може бути причиною спрацювання захисту двигуна від так званого "сухого ходу".
Якщо реле датчика рівня моторного мастила несправне, то його потрібно замінити на нове. Принцип роботи данного  механізму захисту двигуна бензинового генератора від сухого ходу наступний. Усередині картера двигуна знаходиться поплавковий механізм, який
при низькому рівні мастила замикає контакт і це бачить реле, що призводить до вимкнення запалювання, та робота мотора припиняється.
При низькому рівні моторного мастила реле замикає на масу.
Якщо ж причиною зупинки двигуна є низький рівень моторного мастила у двигуні, то проблема вирішується просто доливанням мастила до належного рівня.
Для одноциліндрових двигунів, як правило, щупом для
визначення рівня оливи є пробка маслозаливного отвору.
Також моторну оливу можна заливати просто по максимуму, до верхнього краю різьблення на внутрішній частині маслозаливного отвору.
3.
Після запуску бензинового генератора двигун працює нестабільно, а з вихлопної труби йде дим чорного кольору.
Як правило, причиною такого явища буває не повністю відкрита повітряна заслінка карбюратора після запуску генератора.
Наслідком такої роботи генератора буде забруднення електрода
свічки запалювання та повна відмова запуску двигуна.
Даний дефект усувається заміною свічки запалювання або її чищенням, при останньому варіанті не зайвим буде перевірити зазор електроду.
4.
Бензиновий генератор не запускається після тривалого простою. Така ситуація, як правило, є наслідком застояного, що втратив свої горючі властивості бензину в камері карбюратора.
Враховуючи те, що в камері карбюратора обєм палива дуже маленький, процес внаслідок якого бензин починає розшаровуватись дуже ймовірний. Наслідком такого процесу є засмічені канали у карбюраторі, голчастий клапан та порушення цілісності гумових прокладок карбюратора.
Даний дефект можна спробувати усунути частковим зливом бензину з
камери поплавця карбюратора. Робиться це шляхом викручування болтика, який закриває собою отвір у нижній частині карбюратора (камера поплавця).
Якщо ви вже пробували запускати генератор і безуспішно, рекомендуємо перед зливом палива викрутити та перевірити свічку запалювання, можливо після невдалих пусків залило електрод свічки запалення (у такому разі свічку потрібно пропалити).
Далі буде.